around Kassandra

around Kassandra

Posted by Eija 
Eija
around Kassandra
May 20, 2002 09:53AM
Hi!
I`ll be travelling to Afitos in a few weeks and I´d be grateful if you`d tell me your opinions about the best beaches and nicest villages to visit on Kassandra.
Has anyone used the local buses?
Is there something better to avoid? We don`t like noisy places and discos are not our thing.
Where do we find the best greek restaurants?
I hope someone has time to answer me. I`m so looking foward to my holliday.
Ewa
Re: around Kassandra
May 20, 2002 11:09AM
Hei!
Minulla on 25 vuoden matkakokemus Kasandrasta,mitä informaatio sinua kiinnostaa?Itse lomailemme Afitoksen viereisessä olevassa kylässä.
Terv.Eeva
Susanna
Kiitos Ewa
May 22, 2002 09:41AM
Kuten edelläkysynyt Eija, minäkin olen menossa Afitokseen ensi heinäkuussa, ja etukäteis-info kiinnostaa.Kreikan monia saaria olen kolunnut vuosia (joten info Kreikan käytännön asioista, ruuista ym kulttuurista ei ole tarpeen), mutta nyt menen siis ekaa kertaa Halkidikiin.

Koska en ole käynyt edes siellä suunnallakaan, minua kiinnostaa kaikenlaiset vinkit siitä, mitä omien kokemustesi pohjalta suosittelisit ensikertalaisen Halkidikissa käyvän katsomassa -kokemassa?
Entä onko joku paikka lumonnut sinut kauneudellaan?
esim. arkkitehtoonisesti kylä/ kaupunki, -tai maisemaltaan joku luonnonkolkka/ranta/reitti, -tai joku ihanan (meri)näköalan tarjoava ravintola/kahvila/kukkula

Sen lisäksi:

Jos olet käynyt Kassandran "sormenpäässä" (en muista vielä paikkoja tai ilmansuuntia, kun ei ole paikasta kokemuksia) sijaitsevassa kylpylässä, kertoisitko miten siellä toimitaan ja mitä maksaa? Ja pääseekö sinne tavallinen pulliainen ihan noin vaan rahalla selviten?

Voitko suositella patikointi/maastopyöräilyreittejä?

Afytoksen valitsin , koska se on pieni kylä, olen ymmärtänyt, että jos kuitenkin bailaus joinain iltoina kiinnostaa, suunnistan 2km päähään Kalitheaan. Mutta sitten, jos haluankin jonain iltanayönä kuulla muuta kuin diskojumputusta tai busukia, niin:
Tiedätkö yhtään jazz-klubia Kassandran alueella tai Thessalonikissa?
Entäs klassista musiikkia soittavaa?

Kiitän, jos voit vastata osaankin noista kysymyksistä.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login