For Mr. ALEXANDROS SKLIRIS

Posted by Andc 
July 28, 2009 03:04PM
Re: A nightmarish holiday hotel in PARADISE BAY HANIOTI

Dear sir,
You know that a dissatisfied customer will think of other customers who will think well before choosing the services provided by your "resort".
Touristic package that I bought was with half board - breakfast and dinner buffet. I said what was served dinner at your hotel and I have to repeat. I will say that I was by now six times in Halkidiki and I was very satisfied with all the hotels I was on vacation - Palladium, Kriopigi Beach, Sonia, Kassandra Mare, etc.. and not satisfied with the your "resort" .
And another thing Mr Owner, if you do not know: regardless of the price paid when making the offer must be respected that offer! Who knows that sooner or later out of business! Or if you did not understand: if the offer for 20 euros per day for 3 star accommodation with half board : in the morning and evening during the buffet, you must comply with the offer. If you do not have to say in advance that is paid 20 euros for a room of category 1 star with continental breakfast - that is quantitatively and qualitatively weak and 1 dinner kind of food served at the portion. Because each of us knows what to buy from you.
Thank you for your attention and want a change for you for a good business!
Re: For Mr. ALEXANDROS SKLIRIS
August 02, 2009 09:26AM
i totally agree with Andc
i was there one time n didn't satisfy at all
it can't be helped, if u do business do your best! especially if it's hotel business
valentina rusu
pt Andc
August 06, 2009 08:33AM
Domnule Andc. Urmeaza sa ne cazam la hotelul cu pricina din data de 19.09.2009. As dori sa port o discutie cu dvs. insa nu am adresa de email. Va rog contactati-ma la valentina_d1986@yahoo.com
August 06, 2009 08:34AM
Stima doamna,

Domnul Alexandros Skliris mai mult ca sigur ca nu va raspunde nici aici pe site si nici dvs. personal. Mie mi-a raspuns o singura data pe acest site dupa ce am trimis reclamatii cu privire la conditiile si la serviciile oferite de catre "resortul" Paradise Bay la majoritatea autoritatilor din domeniul turismului din Grecia. Daca doriti sa nu aveti o vacanta ratata, daca vreti sa nu aruncati banii aiurea, mergeti oriunde in concediu, doar la Paradise Bay NU ! Veti fi profund dezamagiti, credeti-ma e parerea unuia care merge de doua ori pe an in Grecia si cunoaste multe hoteluri si pensiuni in Halkidiki...
iuliana
July 12, 2010 08:11AM
Buna ziua tuturor,
Spuneti-mi va rog daca s-au mai imbunatatit conditiile la Hotelul Paradise bay, intrucat am citit lucruri destul de "dezamagitoare" privind serviciile de cazare si masa la acest hotel. Urmeaza sa plecam in concediu in perioada 17-24 iulie si este prima data cand mergem in Grecia. Din pacate n-am apucat sa citim despre aceasta statiune, am prins oferta "last time" si ne-am "grabit" sa cumparam biletele, fiind mai ieftin.
Astept cu nerabdare parerile din partea tuturor ....
July 12, 2010 08:29AM
Se pare ca, conditiile de cazare si masa sunt la fel de rele ca anul trecut, doar ciza economica e mai mare anul acesta.
O stiu de la niste cunoscuti care au fost in iunie prin Mareea si nu au fost deloc multumiti, desi i-am avertizat sa nu mearga au ales acest hotel pentru pretul mic al biletelor - ca mine dealtfel - si acum spun ca nu ar mai merge nici pe gratis acolo.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login